Cum faceți comandă? E foarte simplu, dar trebuie să aveți în vedere câteva aspecte foarte importante.

În primul rând, ca să vă facem un preț pentru personalizare, prin orice metodă, broderie sau serigrafie, avem nevoie de design. Pentru ambele, e preferabil ca design-ul să fie în format vectorial, adică .ai, .eps, sau .cdr. Așa avem nevoie de el ca să facem sitele pentru serigrafie sau digitizarea pentru broderie. Altfel, dacă e în .jpeg, .png sau orice alt format, avem nevoie de timp ca să prelucrăm imaginile, să le convertim și retușăm eventualele erori care apar, fie în programele de editare vectorială, fie în programul de realizare a broderiilor. Ceea ce înseamnă că vă costă în plus, în cazul comenzilor mici. La fel se întâmplă și dacă doriți să vă facem noi și design-ul.

La broderie - digitizarea începe de la 50 lei.

La serigrafie - la grafică tariful e de 50 lei/oră


Având aceste lucruri în vedere, comanda se face ușor.


Aveți două opțiuni:


A. Ne trimiteți un e-mail cu ceea ce doriți. Adică:

- Tipul produselor (modelul articolului, număr de bucăți, mărimi, culori)

- Pentru personalizarea prin broderie: design-ul, dimensiunile lui, numărul de culori și locația pe articol unde va veni brodat.

- Pentru personalizare prin serigrafie: design-ul, dimensiunile sale, numărul de culori și locația pe articol unde va fi imprimat.

- Date de contact - telefon și nume sau denumirea formei de organizare.


B. Faceți comanda produselor pe site, iar în comentarii specificați ce doriți, adică toate lucrurile de mai sus.


Odată ce stabilim toate aspectele de mai sus, vă facem o simulare pe care v-o trimitem sub formă de fotografie, ca să ne dați OK-ul sau BDT (bun de tipar).

Procesarea comenzii începe din momentul achitării avansului, de minim 50 la sută din valoarea facturii.